ВЕБ-КВЕСТ
Розроблено для факультативу з краєзнавства
(дітей віком 15-17 років)
Автор: Людмила Балецька
КвестІсторія рідного міста - Луцьк
Мета WEB-квесту з історії рідного краю:
- узагальнення і систематизація знань учнів щодо історії рідного міста;
- формування навичок та вмінь з пошуку інформації в Інтернеті, правильного використання інтернет-ресурсів для підтримки навчального процесу;
- формування вміння працювати в колективі;
- формування основ орієнтованої діяльності учнів, розвиток навичок самостійної роботи;
- розвиток навичок та вмінь аналізувати, систематизувати знайдену інформацію та робити висновки.
Тип веб-квесту: довгостроковий (1 місяць)
ПРАВИЛА ПРОХОДЖЕННЯ WEB-КВЕСТУ
Для проходження веб-квесту вам необхідно розбитись на команди по 2 осіб і вибрати для кожної команди відповідну роль.
ОБИРАЄМО СОБІ РОЛІ:
ДОСЛІДНИК - досліджує історію розвитку міста.
МАНДРІВНИК - подорожує визначними та цікавими місцями міста.
ФОТОГРАФ - фотографує мальовничі краєвиди та історичні памятки.
ЖУРНАЛІСТ - знаходить інформацію, цікаві факти.
ПАМ'ЯТКА ДЛЯ УЧАСНИКІВ ВЕБ-КВЕСТУ
1. Познайомтеся з темою і метою квесту.
2. Виберіть одну із запропонованих ролей, яка тебе зацікавила
3. Познайомтеся із завданнями своєї ролі.
4. Вивчіть список ресурсів.
5. Складіть план пошуку інформації згідно своєї ролі.
6. Досліджуйте інформаційні ресурси згідно своєї ролі.
7. Оформіть звіт у будь якій із запропонованих форм: презентація PowerPoint, схема, таблиця, газета, тощо.
9. Якщо виникли труднощі, зверніться з питаннями до вчителів, однокласників.
10. Познайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту.
11. Поділіться набутим досвідом з іншими учасниками гри. Обговоріть
результати роботи.
12. Підготуйтеся до захисту веб-квесту.
ЗАВДАННЯ І
(Журналіст)
- Віднайти легенди про створення міста Луцьк та перші писемні згадки про місто в джерелах.
- Завдання оформити у форматі Документ Microsoft Office Publisher!!!!
ЗАВДАННЯ ІІ
(Мандрівник)
- Знайдіть у луцьку місце страти Данила Братковського та меморіальну дошку на його честь.
- Складіть міні-карту вашого маршруту.
- Зробіть фото-звіт про вашу знахідку з вашою участю.
МОЖЛИВО ФОТО «А, Б», ВАС ЗОРІЄНТУЄ!!!!!
ЗАВДАННЯ ІІІ
(Дослітник)
- Визначте які події відображені на фото, за алгоритмом (назва, автор, де розміщена, що відображає!!)?
- Для виконання завдання ознайомтеся з подіями Першої світової війни на території Луцька!!!!
Допоміжні джерела
Луцьк у першій світовій війні як ми вижили
Віктор Літевчук . Луцьк у старовинній листівці, гравюрі та фотографії. Луцьк -2012.
ЗАВДАННЯ IV
(Журналіст)
- Дослідіть учасників луцького Хрестовоздвиженського братства та дайте оцінку їх діяльності.
- Звіт, в довільній формі з використанням інформаційних технологій.
ЗАВДАННЯ V
ПРИ ВИКОНАННІ ЗАВДАНЬ КОЖНА З ГРУП МОЖЕ ПРОПОНУВАТИ СВІЙ ВАРІАНТ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ!!!
Дослідіть історію вулиць Шопена, Лесі Українки, Кафедральна.
ДОСЛІДНИК. Виділіть цікаві епізоди з історії вказаних вулиць!
МАНДРІВНИК. Простежте як змінювалась архітектура міста, за різної політичної влади на протязі століть.Ансамбль будівель Луцького братства
ЖУРНАЛІСТ. Будівля Кронштейнів: історія, сучасний стан та функціонування.
ФОТОГРАФ. Тема - Фотографічна історія Луцька. - Зробіть сучасне фото тої чи іншої споруди, місця тоді знайдіть старе фото того ж місця, споруди).
- Завдання оформити як фото-зівід-колаж.
(Приклад виконання завдання)!
Допоміжні джерела інформації
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВСІХ ГРУП
- Спільно підготуйте звіт вашої роботи з власних напрацювань, (використавши відео, фото, мультимедіа);
- Одне із завдань квесту винесіть на обговорення «Круглого столу», за участю місцевих краєзнавців.